Narzędzia do czyszczenia wnętrza i nadwozia samochodu
3 sie 2020 - Narzędzia i akcesoria
28 września 2023 6:52
(Uwaga redaktora: Witamy w NAPA Knows New Cars z 2020 Fordem Transit 250 Cargo Van AWD. To nie jest zwykła recenzja nowego samochodu. Ta seria koncentruje się bardziej na nakrętkach i śrubach pojazdu, które nie są zwykle poruszane przez inne punkty sprzedaży. Intencją jest informowanie, a nie popieranie. Ostatecznie decyzja o zakupie pojazdu powinna być oparta na indywidualnych potrzebach i sytuacji).
Wybór odpowiedniego narzędzia do danej pracy jest kluczową częścią NAPA Know How. Nie używałbyś samochodu sportowego do dostarczenia skrzyni silnika lub kompletu opon. Ani nie próbowałbyś prowadzić firmy hydraulicznej z tyłu średniej wielkości sedana. Kiedy trzeba coś przewieźć lub wykonać zadanie z całym zapasem, nic nie zastąpi furgonetki towarowej. Ale nowoczesne furgonetki towarowe są dalekie od zdrewniałych bestii, które wiele osób wyobraża sobie w myślach. Pojazdy takie jak Ford Transit 2020 wykorzystują nowoczesne technologie, konstrukcje i materiały, aby stworzyć rasę samochodów dostawczych, która o lata świetlne wyprzedza swoich poprzedników.
Prowadzenie Forda Transit 250 Cargo Van 2020 jest zaskakująco łatwe. Wspinanie się na fotel kierowcy wymaga odrobiny skoku, ale ta odrobina dodatkowej wysokości zapewnia doskonały widok na drogę z fotela kierowcy. Wrażenia z jazdy są bardziej zbliżone do podrasowanego minivana niż klasycznej ciężarówki. Minęło już to, co było charakterystyczne dla starych vanów serii E. Nawet przy dużym obciążeniu van był stabilny na autostradzie i w mieście.
Manewrowanie Fordem Transit 250 Cargo Van 2020 w mieście i jego okolicach było znacznie łatwiejsze dzięki licznym kamerom i czujnikom umieszczonym wokół pojazdu. Standardowa kamera cofania jest zamontowana wysoko i zapewnia doskonały, szerokokątny widok z tyłu pojazdu. Było to doskonałe rozwiązanie podczas wycofywania z miejsc parkingowych, ponieważ można było dostrzec samochody jadące pasami na parkingu, które w przeciwnym razie byłyby niewidoczne w lusterkach drzwiowych. W połączeniu z czujnikami wspomagającymi parkowanie kamera przednia pozwalała na bardzo precyzyjne manewrowanie w ciasnych miejscach. Czujniki obwodu pojazdu ostrzegały przed trudnymi do zauważenia słupami i ogrodzeniami.
Testowany samochód był wyposażony w napęd AWD, który był szczególnie pomocny podczas przewożenia ładunku mebli na dość stromym podjeździe. Poprzednie podróże standardową ciężarówką z napędem 2WD wymagały ruszania z miejsca, aby z powodzeniem pokonać podjazd przypominający skocznię narciarską. Transit pokonał stromy podjazd bez żadnych problemów, bez uślizgów kół i bez gwałtownego naciskania pedału gazu.
W standardzie znajduje się również imponująca lista technologii bezpieczeństwa kierowcy. Ford Co-Pilot360™ to zestaw funkcji bezpieczeństwa obejmujący:
Funkcje te zapewniają dodatkową warstwę bezpieczeństwa, nie rzucając się w oczy podczas normalnej jazdy.
W specyfikacji furgonetki Transit mieści dwa fotele: kierowcy i pasażera. Pomiędzy przednimi fotelami jest wystarczająco dużo miejsca, aby umożliwić dostęp do tylnej części pojazdu bez wysiadania z niego. Miejsca na głowę jest pod dostatkiem, podobnie jak miejsca na łokcie. Sprytne schowki, kieszenie i tacki są pozornie wszędzie, co pozwala w pełni wykorzystać przestrzeń z przodu. Szczególnie sprytny schowek znajduje się na samej górze deski rozdzielczej, wraz z gniazdami ładowania 12 V i USB.
Przestrzeń ładunkowa z tyłu jest głównym celem tego pojazdu i jest ona obfita - 357,1 stóp sześciennych przestrzeni ładunkowej. Płaska tylna podłoga ma prawie 12 stóp długości i 54 cale szerokości między sterówkami, co zapewnia wystarczającą ilość miejsca na ładunek bez zakłóceń. Dostęp do przestrzeni ładunkowej jest łatwy dzięki dużym przesuwnym drzwiom bocznym lub podwójnym drzwiom tylnym. Wysokość tylnej przestrzeni ładunkowej w Transicie ze średnim dachem wynosi imponujące 72″, co oznacza, że większość dorosłych osób może wygodnie chodzić wewnątrz bez konieczności schylania się.
Możliwości holowania różnią się znacznie w zależności od opcji silnika, układu napędowego, rozstawu osi, przełożenia osi i wysokości dachu. Testowany furgon towarowy z napędem AWD EcoBoost o rozstawie osi 148″ i średnim dachu może holować do 5 500 funtów (przełożenie osi tylnej 3,31:1) lub 6 800 funtów (przełożenie osi tylnej 3,73:1). Dostępny jest pakiet do holowania przyczep o dużej wytrzymałości, który obejmuje okablowanie przyczepy, 4-pinowe i 7-pinowe złącza przyczepy, hak odbiornika zamontowany na ramie oraz tryb jazdy holowanie/holowanie. Dostępny jest również pakiet holowniczy, który obejmuje okablowanie przyczepy, system kontroli kołysania przyczepy, tryb jazdy holowniczej oraz 4-pinowe/7-pinowe złącze przyczepy. Niestety testowany pojazd nie był wyposażony w pakiet holowniczy, więc wrażenia z holowania w warunkach rzeczywistych są w tej chwili niedostępne.
Silnik 3,5 l V6 jest zamontowany wzdłużnie i schowany pod przednią szybą. Nie ma klapy dostępowej do silnika typu "doghouse", którą niektórzy mogą pamiętać z wielu starszych typów vanów. Dostęp do silnika jest ciasny ze względu na przewody wlotowe EcoBoost, ale nie tak ciasny, jak można by się spodziewać. Filtr powietrza silnika jest schowany za reflektorem po stronie pasażera i można go wymienić za pomocą śrubokręta przy niewielkim demontażu otaczających go elementów. Akumulator znajduje się pod siedzeniem kierowcy (niezależnie od opcji pojedynczego lub podwójnego akumulatora). Dostęp do akumulatora wymaga jedynie przesunięcia fotela kierowcy do przodu i zdjęcia pokrywy akumulatora. W sytuacjach awaryjnych, wymagających rozruchu skokowego, złącze skrzynki akumulatora znajduje się pod maską silnika za reflektorem po stronie kierowcy.
Filtr oleju silnikowego znajduje się pod silnikiem, z przodu, z dużą ilością miejsca do manewrowania rękami lub kluczem do filtra oleju. Silnik mieści sześć kwart oleju silnikowego 5W-30 z mieszanki syntetycznej. Dostęp do dwóch pasków serpentynowych jest najłatwiejszy od spodu silnika.
W 10-biegowej automatycznej skrzyni biegów stosuje się 13,1 kwarty płynu MERCON® ULV Automatic Transmission Fluid XT-12-QULV lub jego odpowiednika. Nie można sprawdzić poziomu płynu przekładniowego, ponieważ nie ma bagnetu płynu przekładniowego. Pełna tylna oś 9,75″ mieści trzy kwarty syntetycznego smaru.
Ten pokaz slajdów wymaga JavaScript.
Układ napędowy
Oszczędność paliwa (szacunkowo na podstawie podobnego T150 wagon):
Wymiary/Waga:
Zdolność holownicza:
Koła: Dostępne
Hamulce
Wnętrze
Ceny bazowe:
Sprawdź wszystkie części serwisowe dostępne w NAPA online lub zaufaj jednemu z 17 000 naszych punktów NAPA AutoCare w celu wykonania rutynowych przeglądów i napraw. Aby uzyskać więcej informacji o posiadaniu Forda Transit Cargo Van AWD 2020, porozmawiaj z kompetentnym ekspertem w lokalnym sklepie NAPA AUTO PARTS.
© Copyright kluczeudarowe.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.